Webcampista.com

mucho más que un foro

gps garmin

rodaballo

calladit@
Hola, es la primera vez que me meto en este foro, y es para haceros una consulta, ¿cómo puedo introducir en el gps una guía de campings?. El año pasado en el camping Pinar de San José, me comentaron que era a través de esta página, pero no sé como. Os agradecería que me echarais una mano. Un saludo . Puerto de Vega.
 
Version 01/11/2010 of archiescampings is now online.
New in this update are the Camping Cheque campsites of 2011.
For lovers of camping in France I have also good news. The limit of 10,000 campsites in France has passed. Many, many of hundreds mostly smaller beautifully situated campsites added.
Now over 26,700 poi's European sites are available for free download!
ARCHIESCAMPINGS
 
Con tu permiso Archie, quiere decir algo asì.:
La versión 01/11/2010 de archiescampings es ahora en línea.
Nuevo en esta actualización son los camping Cheque de 2011.
Para los amantes de camping en Francia tengo también buenas noticias. El límite de 10,000 campamentos en Francia ha pasado. Muchos, muchos de cientos sobre todo más pequeños campamentos maravillosamente situados añadieron.
¡Ahora los sitios europeos del más de 26,700 poi están disponibles para el descargado libre!
 
Right at the end of 2010 the latest update of this year of Archiescampings has been brought online.
At the request of many, a start was made to add the phone numbers of the campsites, so it is easily to request required additional information to the site.
Also, the page numbers of the Camping Cheque guide have been added to the CC campsites. They were at the moment of the latest update unfortunately not yet known.
Furthermore, of course, lots and lots of information has been updated as needed, even though it is not immediately visible.
Finally I wish everyone happy days and a great camping year 2011.

Archie
ARCHIESCAMPINGS
 
Arriba
© 2004-2024 Webcampista.com