Webcampista.com

mucho más que un foro

Camping Park Vall de camprodon

xavicr

calladit@
Bien era para preguntaros sobre el camping si alguien de ustedes ha estado en el ya que realizamos nuestra primera salida este puente de la purísima y si me recomendáis alguna salida por la zona incluso algún restaurantes donde debería perderme.......
 
Pues yo tambien tengo ganas de ir pero siempre que llamo o esta lleno o cerrado.... este puente llamare haber que me cuentan si me da por ir nos veremos por hay si esque eres identificable xd
 
Bueno mirando la pagina no aceptan camping cheque para el puente parece asi que dudo que valla me sale muy caro xd.
Si no conoces la zona un pueblo que me gusta y se come bien con buenas vistas es beget te lo recomiendo, luego tienes setcasas, y el mismo camprodom. La zona es muy bonita a disfrutarla si vas.
 
Bona tarda xavicr.

No fa massa he estat en aquest camping i la veritat es una passada.
El servei que ofereixen són : bar, restaurant ( cuina tipica de montanya i be de preu.), supermercat ( no aconsellable ja que els preus són cars, sur més a compte anar fins a Camprodón.)
tenen una sala de jocs amb cinema, dues piscines, dues pistes de futbol amb gespa artificial, pista de bàsket, tennis, pàdel ( en aquesta s´ha de pagar per hores.), voleibol, tirolina per als
més menuts, recòdrom i una granja que es una passada.( Tots els animals estan lliures, cavalls, ocas, conills, porcs vietnamites ( La pego nom de la porca.), gossos ( Lola, es una gossa
masti dels pirineus amb els ulls de color blau i es deixa passajar per tot el camping amb la canalla.), etc.
Totes les parceles són amplies, de fácil accés i amb Wiffi gratuit.
Pots realitzar excursions a peu i en bicicleta ( via verda.)
Esta a 2 Kms de Camprodón. En el cual i ha un supermercat Esclat - Bon Preu.
Les coordenades GPS són : N 42º 17.382" E 2º 21.811"
Recomenable al 100%
El camping es de fácil accés i totalment pla.

Salutacions i Felices Festes.
 
Arriba
© 2004-2024 Webcampista.com