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traducido.-
Seat Leon II - 2.0 TDI (103 kW/138 CV)
Fecha de fabricación: 09 2005 - hasta la fecha
97%
1350 kg 1390 kg
El partido entre el coche y la caravana es plausible de acuerdo con una mezcla de las normas europeas. Sin embargo, de acuerdo con el Código Británico el porcentaje de tiro (caravana cargada / kerbweight remolque de coches) es del 97%.
Las actuaciones de remolque de este Asiento con su Knaus son perfectos (índice de rendimiento = 101 km / ho mph 63).
Usted puede esperar una alta competencia profesional de este equipo. En los caminos de piso que puede venir de manera adecuada, en el que la caja de engranajes principio es aplicable en la mayoría de los casos.
En la autopista se inclina usted podrá no sólo a venir, pero sé el primero en la parte superior. En las carreteras empinadas tiene más poder suficiente para seguir adelante. En la colina se inicia habrá más que suficiente para seguir adelante, siempre que las ruedas tienen tracción.
Esto es lo que dicen los ingleses
Towing Report
Seat and Knaus
</B>The
towing capability for the Seat Leon II - 2.0 TDI
with a Knaus Sport 500 FU:
Performance on levelled roads
Top speed
Usability 6th gear
Acceleration and take overPerformance in mountainous regions
Drive off uphill
Driving on motorway slopes
Driving on steep roads
Seat Leon II - 2.0 TDI (103 kW/138 bhp)
Date of manufacture: september 2005 - up to now
97%
1350 kg 1390 kg
The match between car and caravan is plausible in accordance with a mix of European standards. However, according to the British Towing Code the percentage (loaded caravan / kerbweight tow car) is 97%.
The towing performances of this Seat with your Knaus are perfect (performance index = 101 km/h or 63 mph).
You may expect excellent performances from this outfit. On flat roads you can come along adequately, in which case top gear is applicable in most cases.
On motorway inclines you will be able not only to come along, but be the first at the top. On steep roads you have more than sufficient power to keep going. On hill starts there will be more than enough power to get going, provided the wheels have traction.