Webcampista.com

mucho más que un foro

Webcampista.com

mucho más que un foro

VALENCIANOS en Webcampista

Entre Sant Pere d’Albaida i Bellús, a la marge esquerra del riu Albaida, junt amb Benissuera els anomenem els pobles del riu.
Per ahi peguem alguna vegada volteta llarga en bici. Pujant desde la Ribera per la Cova Negra i despres tota la volta al Pantà de Bellús. Molt xulo i molt bon esmorzar en el bar La Senia 🤪
 
Buenos días zagales.
 
Un altre lloc on també s’esmorza bé es a la piscina de la Pobla del Duc, hi te molt de lloc, son ràpids i a l’estiu una terrassa immensa a l’ombra.
Pues uno més per a la llista, gracies. Perque esta es una de les voltetes que hem donat i pasem prop de la Pobla deñ Duc 🤪
 

Archivos adjuntos

  • Screenshot_2026-03-24-07-17-55-046_com.garmin.android.apps.connectmobile.jpg
    Screenshot_2026-03-24-07-17-55-046_com.garmin.android.apps.connectmobile.jpg
    78,8 KB · Visitas: 2
Ja sé la ruta que feu, passeu pel terme del meu poble, Otos, cuan passeu el gual del riu de Micena, pel camí Reial de Gandia a Ontinyent.
Jo,ya hace años que iba por la zona,a Salem,a la fabrica de cervezas,que creo que ahora es Damm.
Font Salem.
También a otro cliente frutero.
Buenas noches a todos.
 
Ja sé la ruta que feu, passeu pel terme del meu poble, Otos, cuan passeu el gual del riu de Micena, pel camí Reial de Gandia a Ontinyent.
He pasat en bici varies vegades prop pero mai he estat. A mes, la meua dona m'ha dit moltes vegades que vol que anem a passejar per Otos per vore els rellotges de sol. Anirem...
 
He pasat en bici varies vegades prop pero mai he estat. A mes, la meua dona m'ha dit moltes vegades que vol que anem a passejar per Otos per vore els rellotges de sol. Anirem...
Els diumenges a les 11 en la plaça es congrega la gent per a Fr una visita guiada que val 2 €, però si quedem te la puc fer jo mateix i varies coses que no es mostren en la visita. Per suposat, sense cobrar-te res sols compartint unes cerveses.

Al poble hi ha un àrea per a caravanes, no te ni aseos ni llum, pero en una quedada amb porques caravanes, podria gestionar els aseos de la piscina que estan al costat i també prendre llum d’alli. Tot es parlar-ho.
 
Buenas tardes tropa.
 
Els diumenges a les 11 en la plaça es congrega la gent per a Fr una visita guiada que val 2 €, però si quedem te la puc fer jo mateix i varies coses que no es mostren en la visita. Per suposat, sense cobrar-te res sols compartint unes cerveses.

Al poble hi ha un àrea per a caravanes, no te ni aseos ni llum, pero en una quedada amb porques caravanes, podria gestionar els aseos de la piscina que estan al costat i també prendre llum d’alli. Tot es parlar-ho.
Moltes gracies @eco ho tinc en compte. De les cerveses m'encarregue jo :cervezas:. De moment tenim l'agenda plena (se n'anem dotze dies en la caravaneta; el dijous a Còrdova i després a Huelva) i quan tornem, la segona quinzena d'abril i tot el mes de maig ho tenim a tope. Però en prenc en serio el teu oferiment 😜
 
Arriba