Webcampista.com

mucho más que un foro

Webcampista.com

mucho más que un foro

VALENCIANOS en Webcampista

Algo mes de 700 km, parades: Alfarrasi omplir el dipòsit, després de la Roda pipi i estirar les cames, Corral de Almaguer dinar i reomplir el dipòsit a 2 € el litre, parada pipi abans del túnel de Guadarrama, y després del túnel espectacular control de la Guardia Civil MESS de 15’
Es ida de casa a les 10,15, arribada al camping Astral 18,13.
Temperatura en Tordesillas a les 18,15 27º.

En el apartat de campings demà faré una petita ressenya del Camping.

Bona nit.
 
Buenas tardes muchachos.
 
Por lo que he podido comprobar está semana,el lunes hay muchas empresas que no hacen fiesta.
Yo si,aprovecho para desmontar mañana y dejar lo justo,ya que se preeve mal tiempo.
Y por qué no quiero estar de "cebolleta" mucho,al final me aburro.
 
Bon dia 🤪 Ara 11,4 em el Rocio. Toca arreplegar i cap a casa que el viatge es llarguet i la dona el dimarts ja treballa 🤷
 
Bon dia, Aci a Tordesillas 2º

Vaig dir que diria algo sobre el camping El Astral, alguns el coneixereu, sols puc dir que molt bé no, mes enllà, aseos calentes, nets i pràctics, els campistes es canvien casi a diari, molts europeus camí de Portugal. Si veniu per aci us recomane tres coses, Mayorga de Campos amb el museu dl Pa, Urueña Villa del Llibre, un poble amb mes llibreries que bars i Medina de Rio Seco, un poble que a pesar del nom te port al canal de Castilla, no us perdeu la Fabrica de Farines de Sant Antonio, es tracta d’un rellotge suís del 1912, una visita guiada us posarà al corrent del complex món de la farina
 
Bon dia, Aci a Tordesillas 2º

Vaig dir que diria algo sobre el camping El Astral, alguns el coneixereu, sols puc dir que molt bé no, mes enllà, aseos calentes, nets i pràctics, els campistes es canvien casi a diari, molts europeus camí de Portugal. Si veniu per aci us recomane tres coses, Mayorga de Campos amb el museu dl Pa, Urueña Villa del Llibre, un poble amb mes llibreries que bars i Medina de Rio Seco, un poble que a pesar del nom te port al canal de Castilla, no us perdeu la Fabrica de Farines de Sant Antonio, es tracta d’un rellotge suís del 1912, una visita guiada us posarà al corrent del complex món de la farina
Gracies, prenem nota tant del camping com de les visites perque no coneguem ixos pobles
 
Bona nit, hem avortat el viatge per un imprevist, es tracta d’un herpes de cavall que m’ha aparegut, hem vingut a casa per anar a urgències aci a Castelló de les Gerres,
El viatge de tornada perfecte hem eixit del camping a les 10, 30 i hem arribat a casa a les 18,45, al arribar al Guadarrama, 2º i tot enfarinat.

Un detall: diuen que”si a la Serra vas, el que portes menjaras” si aneu per lAutopista de la Roda a Ocanya, si no porteu menjar no busqueu restaurant que no n’hi ha cap. Així que hem hagut de dinar del que dúiem en la caravana, açò aplica també si heu de pixar.
 
Arriba