Webcampista.com

mucho más que un foro

Webcampista.com

mucho más que un foro

VALENCIANOS en Webcampista

Hi ha una novela ambientada en eixa zona que es diu “Allò que va Passar a Cardós” de Ramón Solsona. A mi em va encantar, per dos motius un per les descripcións de la zona als anys 50 i 60 del passat segle i l’altre per els espais de treball que son molt similars als que he treballat durant uns 30 anys.
Recorde lletgir alguna cosa del llibre fa alguns anys en algun panell pasant pels barracons dels treballadors de les centrals hidroelèctriques de la Vall.
Ara que ho has dit buscaré el llibre que en dona moltes ganes de llegir-lo.

El que si que he lletgit i he sentit potcast, series.. es tot lo dels crims de Tor, a la vall Ferrera. Encara que ultimament esta masa trillat.
Coneixem a Pili (la sisqueta), Lazaro... d'anar a Tor. Els primers anys quan anabem alguna vegada per la vall i pujabem Cabús (es de lo mes bonic i verge del Pirineu) estaba per alli Palanca i ens donaba molt de respecte parar en Tor 😂

Bon día, buenos días... huí 25.9 i 81 d'humitat.
Fa uns menos vaig veurer una serie documental del Carles Porta molt bona sobre Tor

Lo de Tor no t’ho vaig comentar per si el feia por.
Els primers anys que veniem per aci i pujabem a Tor si que ens donaba un poc de "yuyu".
Ara pujem tots els anys. Fem esmorzar-dinar en la Sisqueta i peguem una volta per la muntanya de Tor que pense que es de lo mes bonic del Pirineu.

Bon día, buenos días... huí 25.9 i 81 d'humitat.
Fa uns menos vaig veurer una serie documental del Carles Porta molt bona sobre Tor
A mes de la serie val la pena pujar a Tor i vore tot l'entorn per aon va pasar tot alló (la casa de Sansa, la cabanya dels hippies, la pista que puja a Andorra, la mesedora desde aon dien que la Sisqueta ho va vore tot...).
Per cert, qua pujarem l'any pasat ens trobarem destrossada la cabanya dels hippies.