Webcampista.com

mucho más que un foro

Webcampista.com

mucho más que un foro

VALENCIANOS en Webcampista

Com va la pata?
Poc a poc, cada dia algo millor.
Esta vesprada tinc visita al traumatòleg. Crec que en llevaran les grapes.
I demà ja començe la rehabilitació en Alzira.
De moment en fa mal, pero he estat molts anys en el genoll desfet. Espere que siga per a be.
Gracies per preocupar-te.

Quina enveja.
Nosaltres portem 23 anys pujant a Ribera de Cardós alguns dies (o molts quan els xiquets eren menuts) i ens encanta el Pallars.
A Llavorsí baixem molt a la carnisseria, al forn i a la botiga.... alguna vegada caminant despres de dinar al Nadalet en Tirvia 🤪

Quina enveja.
Nosaltres portem 23 anys pujant a Ribera de Cardós alguns dies (o molts quan els xiquets eren menuts) i ens encanta el Pallars.
A Llavorsí baixem molt a la carnisseria, al forn i a la botiga.... alguna vegada caminant despres de dinar al Nadalet en Tirvia 🤪
Nosaltres fa molts anys que no pujàvem al Pallars, els xiquets eren xicotets ara un d’ells ja ha cumplit els 50, anàrem en tenda els dos sols, els xiquets es quedaren amb els meus pares a Otos. Va ser un bon viatge, en aquella epoca jo tenia la dèria de pescar i alli vaig disfrutar pescant truites i trobant bolets.
Aquest viatge no pescaré, 40 anys treballant a la vora del riu m’han fet passar l’aficció. Bolets, no crec que en trobem ja que ha plogut poc, en tot cas carreretes als prats.