Webcampista.com

mucho más que un foro

Cuantos asturianos somos?????

hombre ..... yo por comer y BEBER lo que sea.
Esta noche ( mas bien madrugada) salimos para Pamplona y Vitoria , a ver esa gastronomia buena y cambiar la sidra por el vino.
 
Bonos díis a toos collacios. Equí asoleya una familia de 5, el paisanu, que soy yo y la mio señora, que ye ella, los dos guajes y el perru, que como somos de Mieres pues tien correa y toes eses coses, asina que unu más pal filu esti y por ciertu tan falando peri de mariscaes y a ese coses yo apúntome enseguida, anque toy un poco llonxe porque la vida ye asina, el trabayu ye lo que ye.


Voy camudalo por si acasu.

Buenos días a todos amigos. Nos presentamos una familia de 5, el matrimonio, dos niños y un perro, que al ser de Mieres la correa bla bla bla bla, así que uno más que se une a este hilo y eso, que de fartures y esas cosas a todo si aunque ahora estamos perdidos por esos mundos mundiales de Payares pa'bajo.

Un abrazu.
 
Por cierto Xosé, me llamo igual que tu, Xosé. Ahora trabajo en Alicante y todos lo pronuncian Chose. No hay ni uno que lo diga bien.
 
Que tal compañeros soy el peralo de los campos ,somos tres en casa y nosotros de momento en tienda de campaña pero me pica la curiosidad y estoy mirando carros tienda y autocaravanas un saludo a todos
 
tu como siempre jajaja para que luego no digan asturianos y gallegos primos hermanos
 
tranquilu ohh que yo tambien soy de mieres ohh y prexubliau de la mina paezte bien paisanu un salludu
 
y lo que me fai falta ye perres pa comprar otra auto que llevo munchu tiempo apartau de esti mundu que tanto me gusta pero tan muy cares
 
tu como siempre jajaja para que luego no digan asturianos y gallegos primos hermanos

Si señor, ye verdá, que viví dellos años en Galicia, y gallegos y asturianos primos hermanos, pero los primos ellos ehhh?????

Boa terra e meior xente.
 
hola a tod@s, soy nueva en el foro y aprovechando que sois todos asturianos, queria preguntaros si sabeis donde puedo alquilar una autocaravana para 6 personas en Asturias. Muchas gracias :)
 
hola a tod@s, soy nueva en el foro y aprovechando que sois todos asturianos, queria preguntaros si sabeis donde puedo alquilar una autocaravana para 6 personas en Asturias. Muchas gracias :)

Afayate collacia, bienvenia. La verdá ye que nun conozco llugar n'Asturies para alquilar AC, nun pueo date sofitu ningunu, pero la bienvenía sí.

Toma asientu ya desfruta.

Un abrezu.

No puedo ayudarte con lo del aquiler pero te doy la bienvenida a esta tu casa.
 
caravanas principado o caravanas costaverde las dos vienen en internet un saludo
 
al lado del hotel

Home, per enriba somos vecinos. Tengo'l pisu a 100 metros de ti frente'l colexu los frailes.
Colo darreu esti Xueves pa Mieres, que voy tar ellí una selmanina pa güeyar a la familia. A ver si nos atopamos peri.

Un saludu.
 
mañana marcho pa galicia al cumpleaños de la mi sobrina y voy pasar unos dias pero poraqui voy a estar en la calle que va al polidepòrtivo el portal donde esta el contenedor de la basura que se le va hacer un saludo
 
mañana marcho pa galicia al cumpleaños de la mi sobrina y voy pasar unos dias pero poraqui voy a estar en la calle que va al polidepòrtivo el portal donde esta el contenedor de la basura que se le va hacer un saludo

Ya se onde ye.

Desfruta y pásalo bien.

Pa otra vegada.
 
Arriba
© 2004-2024 Webcampista.com